úterý 31. prosince 2013

Přívěšek žebra [97]

Ahoj,

Vánoce jako každým rokem rychle uběhly, ale já je i přesto ještě připomenu.
Někteří dostali oblečení, jiní zase troubu. Ne, nedělám si legraci, opravdu jsem dostala troubu.

(nechtělo se mi dělat fotku -,-)


Asi si říkáte, na co mi je mikrovlnka. Ne, nejsem až takový fanda do vaření - je to totiž malá elektrická trouba, kterou budu používat na Fimo. Doma mám totiž jen obyčejnou troubu plynovou, a s tou po pečení Fima mám o polovinu vlasů méně (no koho by nepotěšilo, když spálíte 10 výrobků najednou?). Chodila jsem také péct Fimo k babičce, ale je to hrozně nepohodlné.  A tak s tímhle přístrojem budu mít všechno po ruce, a když vychytám pár věcí tak i nespálené Fimo. Včera jsem dělala první pokus a dopadlo to celkem dobře. A teď konec keců které níkdo nečte, přejdeme konečně k tomu přívěšku.

Přívěšek žebra - (znovu tak poetický název, opravdu jsem nic nemohla vymyslet), lůžko na kabošon a řetízek jsou starozlaté barvy, uprostřed je skleněný kabošon, není to pryskyřice. Díky své barvě se přívěšek hodí téměř ke všemu - mám jej opravdu ráda a sama pro sebe jsem si jeden udělala.





Cena je 69kč + poštovné





A.

Štítky:

 

 

 

Komentáře: 0:

Okomentovat

Komentáře jsou moderovány, takže si je všechny přečteme.

<< Domovská stránka