pondělí 1. července 2013

Gumičkový náramek s donuty [67]

Muhahahahaha, prázdniny!!

Aaano, je to docela dávno co jsem tady něco minule přidala, ale co už. Teď jsou konečně prázdniny,  a já mám v plánu dohnat to, co jsem zameškala přes ten rok tady na blogu. Řekla jsem si, že každý den něco udělám, a nebudu jenom sedět na zadku(tohle si říkám každým rokem -,-). Zatím se mi to celkem daří, včera jsem něco udělala, dneska něco vyfotila, ale uvidíme, jestli v tom budu pokračovat.

Náramek s donuty
6 donutu vyrobených z Fima, navlečených na tenké zelené gumičce. Ten který má "stříbrnou" barvu měl být původně pastelově modrý - koupila jsem si Fimo effect 306, které mělo po upečení získat pastelovou barvu, ale místo toho mi "zestříbrnělo" -,-. Kde se stala chyba? No, nicméně náramek se mi i tak poměrně líbí(jsem opravdu skromná), a věřte nebo ne, udělat dírku na gumičku tak, aby se mi celý nezdeformoval taky není nijak lehké. A tady je:


Cena: 69kč+poštovné



Na dnešek je to vše, užívejte si prázdniny!

PS: Všimli jste si, že jsem po dlouhé době nezačala "Ahoj" O.o ?

A.

Štítky:

 

 

 

Komentáře: 0:

Okomentovat

Komentáře jsou moderovány, takže si je všechny přečteme.

<< Domovská stránka